
Iceland Mat er et britisk dagligvarekonsept som Ontogeny har vært initiativtaker til å etablere i Norge. Selskapet har ambisjon om å etablere en solid posisjon i det norske, svenske og finske markedet. Ontogeny har utviklet en helhetlig virksomhetsstrategi med fokus på vekst og ekspansjon. Strategiarbeidet ble gjennomført med å gjennomføre utvidet eksternanalyse av det eksisterende markedet, samt utarbeidelse av handlingsalternativer for virksomheten. Videre så utarbeidet Ontogeny strategiske alternativer, basert på senariobaserte utfallsrom, og aktualiserte handlingsplaner for å realisere valgt strategi. Ontogeny har også bistått Iceland Mat AS med å innhente egenkapital for å realisere strategiske vekstplaner dor å øke ønnsomheten. Ontogeny er aktivt inne i selskapet for å bistå med verdiskapning
Ontogeny team
- Andreas Thalund- Fossen
- Bjørn Harald Hansen
- Rolf Kragerud
- Marius Nordkvelde